ADMINISTREM FINQUES
ASSESSORIA CONTABLE, LABORAL, JURÍDICA I FISCAL
ASSEGURANCES I PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS
Assessoria
A Fincas Llagostera ens especialitzem en l’assessoria a empreses en les àrees de treball següents: Assessoria Comptable, Assessoria Laboral, Assessoria Jurídica i Assessoria Fiscal.
Tenim un ampli equip d’assessors, amb una àmplia experiència, molt professionals de l’àmbit de l’assessoria nacional i internacional. Ens adaptem sempre a cada cas i cada client.
La nostra missió és assolir els objectius dels nostres clients aportant-los els nostres millors recursos i coneixements.
ASSESSORIA I GESTIÓ CONTABLE
Portar la comptabilitat del teu PIME sense els coneixements adequats pot comportar errors greus, un exemple clar són les declaracions a Hisenda. És molt recomanable, per tant, comptar amb un soci 100% professional en aquest àmbit.
Aquest servei consisteix fonamentalment en el suport de comptabilitats i l’assessorament comptable general en matèria d’inversions, endeutament, etc. Des del processament de les factures rebudes, emeses i extractes bancaris fins a l’elaboració de balanços de situació i explotació, comptes de pèrdues i guanys, legalització de llibres comptables, preparació i tramitació del dipòsit de comptes anuals…
ASSESSORIA I GESTIÓ LABORAL
L’objectiu és optimitzar els costos laborals, potenciar la permanència dels treballadors i reduir la conflictivitat laboral. Per això dissenya i implementa una estratègia proactiva en aquest camp per part de l’empresa. Aquests serveis inclouen tant la gestió de les contractacions, les nòmines i les cotitzacions socials com l’assessorament i l’assistència lletrada en el cas d’inspeccions laborals o processos d’acomiadament, la tramitació d’EROS i ERTES, etc.
ASSESSORIA JURÍDICA I MERCANTIL
Una PIME necessita un assessorament permanent en tot allò relacionat amb el dret de l’empresa. Per assegurar-te que la teva petita o mitjana empresa està blindada en aquest sentit i compleix al 100% amb les disposicions de les lleis, necessites una firma especialitzada amb experiència que t’assessori en qüestions com la constitució de societats, la contractació mercantil, els pactes de accionistes i fins i tot, en un moment donat, els concursos de creditors.
ASSESSORIA I GESTIÓ FISCAL
Evitar els problemes amb l’Agència Tributària i agilitzar-ne tota la paperassa. Aquest servei consisteix en la confecció i la liquidació de tota mena d’impostos, l’assessorament continuat per optimitzar la càrrega fiscal i tributària, la realització de consultes davant l’administració tributària. Depenent de les característiques de cada PIME i de la seva situació, serà important comptar amb un despatx especialista en àrees concretes. Alguns exemples poden ser la tributació de l’empresa familiar (successions, donacions, etc), les operacions de M&A o reestructuracions, etc.
Consultoria
A Fincas Llagostera oferim un servei íntegre i molt professional a través del nostre equip d´experts en diferents àmbits de la consultoria a empreses.
Ens centrem en diversos serveis: Des d’aquelles petites empreses que necessiten un canvi en els recursos per ser més competitives, fins a empreses que busquen ser més viables.
També oferim serveis de consultoria per a aquelles empreses que vulguin fer canvis a nivell estructural: fusions, adquisicions… tant a nivell nacional com a empreses internacionals que vulguin adaptar-se al mercat espanyol.
CONSULTORIA ECONÒMICA I FINANCERA
Un professional extern pot ajudar molt una PIME a l’hora de determinar i quantificar objectius estratègics realistes, millorar-ne els beneficis i assegurar-se una continuïtat empresarial rendible.
Un especialista pot analitzar on es poden retallar despeses, identificar les inversions més rendibles i ajudar a gestionar amb eficàcia el capital disponible.
Assegurances
Les millors assegurances. Nosaltres us assessorarem quina és la companyia al millor preu-qualitat.
- Assegurances de Vida
- Assegurances de Jubilació
- Accidents
- Responsabilitat Civil
- Defensa Jurídica
- Llar
- Edificis
- Vehicles
Prevenció i riscos laborals
La clau de l’èxit de la vostra empresa és tenir una bona gestió dels seus recursos. És per això que és de vital importància la prevenció de riscos laborals importancia la prevención de riesgos laborales.
- Avaluació de Riscos Laborals. Inicial i Revisions.
- Auditoria de Prevenció de Riscos Laborals. Inicial i periòdica cada 5 anys
- Formació en Riscos Laborals. Bàsica, mitjana i superior
- Serveis de Prevenció. Modalitat més apropiada.
- Planificació de Plantilles. Avaluació i anàlisi de necessitats futures de treballadors.
Tràmits diversos
Gestionem tot tipus de tràmits com ara Herències, Patrimonials, Donacions i Successions. També realitzem gestions de trànsit, transports, ajuntaments i confecció d’ajornaments de deutes.
- Tramitacions d'Herències, Transmissions Patrimonials, Donacions i Successions.
- Confecció i Sol·licitud d'ajornaments i fraccionaments de Deutes.
- Gestions davant la Generalitat de Catalunya i Ajuntaments: Plusvàlues, IBI, recursos, ajornaments deutes, etc.
- Gestions davant la Prefectura de Trànsit: Renovació permís conduir, canvi titularitat, matriculacions, alta/renovació targetes de transport, etc.